linuxovy kviz

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Únor 3 17:32:46 CET 2003

On Mon, 3 Feb 2003, Milan Roubal wrote:

> No ja mel pocit ze ten kviz je o linuxu, kde jsem se vzdy docetl ze to
> nelze (nebo se to spise nepodporuje). Nevite nekdo proc ta implementace
> chybi?

Protoze by to s sebou neslo jen spoustu problemu, ve srovnani s nimiz jsou
vyhody zanedbatelne.
Co kdy mam adresar 'a', ve kterem je adresar 'b', coz je jen hardlink na
adresar 'a'? Tento humus uz nikdy nesmazu, protoze adresar je mozno smazat
jen kdyz je prazdny.

Neni jasne, kam by mely ukazovat '..', od cehoz se ihned odviji problemy s
chrootovanym prostredim, apod.

Nicmene pokud si chce nekdo zaexperimentovat, tak uprava jednotlivych
filesystemu AFAIK neni slozita - nefunguje to ne proto, ze by to bylo
nemozne, ale proto, ze (napriklad v ext[23]) je to explicitne zakazanu, a
prislusnou podminku lze ve zdrojaichc snadno najit a odstranit.

--
JiKos.