vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Únor 4 02:13:04 CET 2003

Kdyz uz jsme u toho, jak je to vlastne s ovladaci pro nove Matroxy a Ati?
Zejmena me zajima, jak to je s otevrenosti kodu driveru a specifikaci
karty. Tusim, ze ATI mela az do 7000 podporu v kernelu, ale na 7500, 8500
a 9000 je _binarni_ driver od ATI a navic je takrka nemozne (az na par
vyjimek) pouzivat TV-out. Ale mozna jsem uplne vedle, tak doufam, ze me
nekdo poucenejsi opravi.

-- Honza