Re: lpr - stornování tisku -- Vyřešeno

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Únor 4 07:54:09 CET 2003

Dobrý den,

ve /var/spool/lpr (/cups) nic nebylo, nicméně když
jsem včera zapnul tiskárnu, už se tisknout nesnažila.
Je divný že až teď; restartů od minulýho týdne bylo dost,
ale hlavně že to přestalo...

Teď zase znovu přidat ovladače a nakonfigurovat
tiskárnu, :-). Zjišťuju, že to vůbec nebude jednoduchý,
v YaST2 v SuSE 8.1 je asi nějakej bug, měl jsem problémy
už na podzim po instalaci systému. Asi přijdou na řadu
HOW-TOs a ruční konfigurace.

Oak

Dne 3. únor 2003, <linux na linux.cz> napsal:

> V RH 8.0
> /var/spool/cups/
> Pokud je tam nějaký velký soubor (>1 kB) tak jej smazte a bude klid.
>
> --
> Marián Kyral

Reklama:
Darujte k Valentýnu Modré z nebe od Orionu. Pošlete zdarma valentýnská přání, loga a melodie na mobil !
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=42383%26url=http://www.orionmodreznebe.cz