Mozilla public prohlizec

Václav Bazgier bazgier na centrum.cz
Úterý Únor 4 08:10:23 CET 2003

DD,
v ramci sve maturitni prace se snazim vytvorit nasledujici vec:
mam za ukol vytvorit intranetovy terminal na kterem pojede pouze
mozilla a nic vic.Ukol je to hezky,lec pro me se stal velice
obtizny.Na internetu (konkretne na serveru root.cz) jsem nalezl navod

(nebo alespo napad jak ho realizovat: viz
http://www.root.cz/clanek/1462),ale
stroskotal jsem na nekolika
vecech:
1.pouzil jsem projekt LTSP, ktery jsem nainstaloival  a bez problemu
mi chodi.
2. musel jsem rozchodit NIS server,ktery sve mapy nabizi do site.
3.zkompiloval jsem program autologin a vytvoril uzivatele terminal.

a ted....
Kdyz zabootoju terminal tak se mi spusti bash; ja zadam prikaz:
autologin tty1 terminal, autologin se zaloguje a jevi se to jako
kdyby to fungovalo, ale! Kdyz zadam prikaz: id tak je sice uzivatel
terminal s uid 504 ale skupina je root
tohle je ma prvni chyba. S touto si nevim rady jak to jinak nastavit.

Pritom na serveru v /etc/group je vytvorena skupina 504 tedy
terminal.

a kdyz se pokusim spustit X server vyhodi to tuho hlasku:

Fatal srver error:
PAM authentication failed, cannot start X server.
Perhaps you do not have console ownership?

tohle je naznka toho ze se asi opravdu neco deje s tim logovanim
prosim Vas pomozte mi, setkali jste se nekdo s timto?
resili jste tuto situaci?

diky
s pozdravem

Vaclav Bazgier