existuje sw regulace vystupniho vykonu u pcmcia pro wi-fi?

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Úterý Únor 4 09:14:16 CET 2003

Zdravim,

,+---[ Dne po 3. únor 2003 23:44 Ctirad Fertr napsal(a) ]---+'
|  > : Je potreba to provozovat pres tenhle ovladac: http://hostap.epitest.fi
|  > :
|  > : Pak se da regulovat kde co
|  >
|  > Mate konkretne to nastavovanie vystupneho vykonu odskusane?
|  > Ak ano, s ktorou kartou a kolko dB sa Vam podarilo ziskat?
|
|  Samozrejme. My pouzivame karty Zcom XI626 a vykon lze regulovat v rozmezi
|  18dB (cca 66mW) az nula nula nic. Ono po pravde, je pri outdoor pouziti
|  regulace naprosta nutnost, pokud si nechcete vykoledovat pokutu od CTU.

jenže Xi626 není pcmcia (viz. subj.) ! To je PCIka...

Regulace se dělá přes prográmek prism2_param a iwconfig (viz. část mailu z
naší interní komunikace):

S pozdravy Pavel

--

Perl is the only language that looks
the same before and after RSA encryption.

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]-------------------------
-> no!future consulting :       http://www.nofuture.cz
-> cetoraz homepage :          http://www.cetoraz.info
-> trip2oz :         http://www.cetoraz.info/australie