OpenOffice a tlac cez CUPS

Miroslav Flídr flidr na kkz.ycu.cy
Úterý Únor 4 08:42:39 CET 2003

Jarda Mikulík wrote:

> Není lepší stejný PPD soubor, který používá CUPS naimportovat i do OOo?
> Pak vidíte volby tiskárny přímo v OOo. A pak používat lpr -P nazev_tiskarny

Neni! ;-) kprinter nabizi mnohem vetsi moznosti nez "pouhy" vyber cilove
tiskarny. Musete si prenastavit parametry tiskarny pro vasi tiskovou
ulohu, pouzit ruznych filtru (napr. tisk brozury, sudych/lichych
stranek, vice stranek na list papiru, tisk posteru ...), zvolit pocet
kopii ci vybrat pozadovane stranky a kdovi co jeste.

	S pozdravem

		Miroslav Flidr