Rozlisenie podla prihlaseneho uzivatela

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Úterý Únor 4 12:20:37 CET 2003

Zdravim,

Kdysi jsem to resil a mam jedno odporne a neciste reseni.
Pro kazdeho usera jsem vytvori XF86Config.$USERNAME a nechal
jsem usery hlasit se do textu. V /etc/profile jsem pridal
skript, ktery pri prihlaseni smazal /etc/X11/XF86Config a udelal
link ln -s /etc/X11/XF86Config.$USERNAME /etc/X11/XF86Config
(tady jsou potreba vyresit prava, resil jsem to pres
chmod 777 /etc/X11, chmod 666 /etc/X11/XF86Config) a pak
stale z profile startx. Pak samozrejme logout.
Ale jak rikam, je to neciste a snadno zneuzitelne reseni.

Ale vas problem (fonty v Xdosemu), neslo by to mnohem jednoduseji
a cisteji resit pres individualni font pro Xterm?
$ xterm -fn $USER_VELKY_FONT -e xdos &
kde USER_VELKY_FONT by si kazdy user zvlast definoval napr.
v .bashrc (a pro lenochy naplnit defaultni hodnotou v /etc/bashrc)?=20

--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks     http://www.vzlu.cz