UMAX Actionbook 410T a Linux

jakub.spicak na deltaes.cz jakub.spicak na deltaes.cz
Úterý Únor 4 12:29:45 CET 2003

Dobry den,

instaloval jsem kolegovi presne tento model minuly tyden (RH 8.0). Nemel
jsem moc casu, ale dopadlo to takto:
- grafika: nerozpoznana (podle dokumentace nejaky SiS chipset) - bylo
nutne stahnout nove ovladace, s nimi to funguje bez problemu
(1024x768x16bit)
- zvuk - rozpoznan sndconfig (ani nevim, co to je)
- CD-ROM: bez problemu
- sitovka: podle dokumentace je to "Fast Ethernet" :-), po postupnem
vyzkouseni vsech ovladacu, kde se toto vyskytovalo, jeden z nich zabral
(zase si bohuzel nepamatuji, ktery to byl)
- TouchPad: bez problemu (jako PS/2 mys)
- zbytek jsem nekonfiguroval/nezkousel

Snad Vam to pomuze k orientaci...

On Tue, 4 Feb 2003, Petr Buzrla wrote:

> Dobry den,
> uvazuji o koupi notebook viz %SUB% a chtel bych se zeptat jestli s nim
> nekdo mate zkusenosti pod Linuxem. Kdyz uz bych jej koupil, tak bez OS
> a provozoval bych na nem pouze Linux. Proto bych potreboval vedet,
> zda v Linuxu funguje vsechen hardware.
>
> Tady je specifikace toho modelu:
> Procesor Intel Celeron 1,2 GHz (Tualatin)
> 14,1 " XGA TFT displej(1024x768)
> Audio systém včetně stereo reproduktorů
> interní 24xCD-ROM
> Interní Faxmodem 56k (homologovaný)
> Interní 10/100 Mbps LAN
> 1xP,2xUSB,PS/2
> [...]

.   Jakub Špičák                      .
.   DELTA E.S., s.r.o. Brno           .
.   Hvězdová 13                       .
.   Czech Republic                    .
.   e-mail: jakub.spicak na deltaes.cz   .
.   phone:  +420 5 4524 2603          .
.   fax:    +420 5 4524 2591          .
.   icq:    171816362                 .