vypis z tcpdump

Jaroslav Jirásek jirasek na egerius.cz
Úterý Únor 4 14:59:56 CET 2003

> Univerzální link, kde je všechno popsáno, je
> http://www.google.com/
> Zavede vás třeba na
> http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/net/
> Jaké máte jádro? Jaké síťové hry? Provozujete novell?
> Podobné hlášky mohou generovat také příliš chytré přepínače.

Dik za ten link, urcite ho prostuduji. Univerzalni link jsem trapil dlouho,
bohuzel
jsem nenasel nic, co by mi objasnilo smysl tech paketu. Nasel jsem pouze
spousty dotazu podobnych memu.
Jadro je  2.4.18-18.7.x, RH 7.3. Novell neprovozuji. Pocitace spojene
v bezdratove siti jsou routery pro windows stanice za nimy.
Bezi na nich pouze sshd. Jadra jsou standardni, neprekladal jsem je.
Tech paketu se slovem IPX se vyskytuje pomerne malo, mnohem vic je tam
tech druhych a tretich druhu paketu.
Pristupovy bod bezi na hostap s XI-626, jeho MAC je 0:60:b3:6a:db:f1

Jirasek