gentoo linux

John Blbec john.blbec na centrum.cz
Středa Únor 5 01:53:04 CET 2003

vsem dekuji za sve nazory. sice jsem nechtel, aby jste
se tady vsichni pohadali, ale to je fuk. ja jsem mezitim
gentoo zkusil a muj prvni dojem je: "bezva, tohle jsem
hledal ;o)"

Jakubovi Maa01 Jirků dekuji za "zastani" a omlouvam
se za nepresnost. temi konfiguraky jsem myslel opravdu
inicializacni skripty.

a abych vysvetlil pojem "chaos" -  zkousel nekdo OS
OPENSTEP? pokud ano, vi, o cem mluvim. ostanim
muzu jenom doporucit podivat se nekam na net na to,
jak elegantne se tyhlety zalezitosti resi tam. jako uzivatel
red hatu zavidim, jako uzivatel gentoo v tuto chvili jeste
nemam odvahu srovnavat.

jeste jednou diky...

--
JB