TCPDUMP - logování do souboru po síti

Petr Janda janda na mendelu.cz
Středa Únor 5 09:37:08 CET 2003

Tak jako radili uz prede mnou treba netcat, dovolim si jenom poznamecku,
ze by to chtelo vhodne zvolit filtr, co logovat, nebo logovat prez jine
rozhrani, jinak to bude nekonecna smycka podobna nasledujici
PriselPaket->LogujuPaket->PosilamHoJinam->PaketOdesel-+
a pak bude malo mista na jakemkoli disku.

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.