SB Live 5.1! a AC3

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Středa Únor 5 10:31:43 CET 2003

Cau,

,+---[ Dne st 5. únor 2003 09:18 Leos Literak napsal(a) ]---+'
|  > rozchodil někdo přehrávání audia do reprosoustavy 5+1 (je připojena
|  > pomoci analogovych vystupu).
|  > Při přehrávání filmů v AC3 resp. přehrávání testovacího zvuku "ac3dec
|  > test2.ac3" mi to hraje pouze do předních a centru.
|  > Zprovoznil jsem že hrálo současně pravé repro a levé repro, ale to je
|  > dost k ničemu :-(.
|
|  popularni clanek Pavla Kysilky:
|  http://abclinuxu.cz/clanky/ViewRelation?relationId=3733

podle toho jsem nastavoval, ale jaksi jsem rozchodil jen center a zadni...
Subwoofer take fungoval, ale z prednich jsem nedostal ani hlasku...

Pavel

--

Prokrista - že by lidi k intelektuálním činnostem a zábavám
hnala nuda? Kacířská myšlenka. Ale přesto to tak vypadá...

                             Anton Myrer - Velká válka

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]-------------------------
-> no!future consulting :       http://www.nofuture.cz
-> cetoraz homepage :          http://www.cetoraz.info