-geometry u ignorujicich aplikaci...

Filip Hroch hroch na physics.muni.cz
Středa Únor 5 11:25:54 CET 2003

Ciao

s wm nepracuji takze ho neznam, ale rekl bych podle toho jak
to popisujes, ze pouziva urcity typ session-managamentu, tj
pred skoncenim si poznamena gemoetrii jednotlivych oken na
plose a ty pak pri spusteni znova vyvola. Je tedy mozny,
ze ty informace v konfigurakach jsou tedy pro toho managera
a ne pro normlani spusteni vlastne uz po startu. Ale vyckal
bych na nazor nejakyho wmaka.

Tipl bych, ze resenim bude v konfigurakach pro urcite typy oken,
podle -title parametru nastavit geometrii. To bych podle chovani
ostatnich window manageru cekal ze bude fungovat.

FH