bezpecnost - openssh a tcpwrappers

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 5 14:37:32 CET 2003

> Dekuji vsem - potvrdili jste muj odhad :-). Ted
> jeste zjistit, proc se mi openssh nechce s tcp
> wraperem pod busyboxem s uClib prelozit:

  Muj osobni nazor je, ze takoveto omezeni by mel mit na starosti firewall,
ale jsou mozna situace, kdy jsou TCP wrappers vhodnejsi/

>   mac.c:47: warning: initialization from incompatible pointer type
>   sshd.c: In function `main':
>   sshd.c:1432: storage size of `req' isn't known
>   sshd.c:1435: warning: implicit declaration of function `fromhost'
>   sshd.c:1432: warning: unused variable `req'
>   make: *** [sshd.o] Error 1

  Jednoduche - req je nejaka stroktura a ta neni definovana. Bud najit kde
je definovana a pridat include prislusneho souboru, nebo ji zakomentovat
(kompilator tvrdi, ze neni pouzivana...).

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----