Nefunkcni wu-ftpd

Pavel Jelinek pavel.jelinek na monetplus.cz
Středa Únor 5 14:41:37 CET 2003

> DD,
>
> minuly tyden jsem nainstaloval server na kterem provozuji wu-ftpd. Do
> ted jelo bez sebemensiho problemu,ale kdyz jsem prisel dnes do prace
> a zkousel se pripojit k serveru pres ftp, tak se to nepovedlo.
> Na server do logu se napsala hlaska:
> wu-ftpd - TLS settings: control allow, client_cert allow, data allow
>
> ale jeste vcera to bez problemu jelo a nic jsem nikde
> nemelnil.Setkali jste se nekdo s timto problemem?
> RedHat linux 7.3
> wu-ftpd-2.6.2-5

wu-ftpd ma v sobe podporu pro SSL/TLS (parametr -z certificate), daemon asi
z nejakeho
duvodu pozaduje autentizaci a sifrovani protokolem TLS, zkuste se podivat do
/etc/xinetd.d/wu-ftpd na
server_args, melo by tam byt jen toto:

server_args = -l -a

pripadne bych asi zkusil preinstalovat wu-ftpd.

PJ