jak nastavit Squid, aby zobrazoval stranky jiz v prubehu cachovani?

Martin 'MegaSoft' Mokry megac na ns.ipg.sk
Středa Únor 5 16:54:06 CET 2003

On Wed, Feb 05, 2003 at 03:47:11PM +0100, Mgr. Michal Nikitinský wrote:
> Dobry den,
>
> nemohu najit ve squid.conf nastaveni toho, aby se stranky cachovaly, ale
> zaroven uz i zobrazovaly v prohlizeci.
> Takhle to dlouho nedela nic a pak vyskoci najednou cela stranka i s
> obrazkama a lidi rvou, ze je web pomalej ...
>
> diky za tip a omlouvam se za mozna primitivni otazku ...

To sa mi zda byt featura browsera, nie ? Pokial viem tak squid posiela stranku okamzite ako ju cuca z linky ... ako inac by sa stahovali cez squid velke subory ? To by vyzeralo nejak takto: kliknem na link, dam save, pol hodinu cakam pri progress 0% a zrazu mam za par sekund progress 100% ... To zobrazovanie stranky az ked ma nacitane obrazky je IMHO plne v rezii browsera ...

--
Megac