UMAX Actionbook 410T a Linux

Hanuš Adler had na actinet.cz
Středa Únor 5 17:29:09 CET 2003

Rád bych Vás před Umaxem varoval, zdají se mi hrozně nekvalitní -
plastové části se lámou a odírají a lámají, není výjimkou, že se
vevnitř uvolní nějaký ten šroubek. Opravnu mají někde za Plzní,
poslal jsem tam notebook (Actionbook 570T) na záruční opravu,
protože se mu v místech, kde si opírám při psaní dlaně úplně
sedřel nátěr a na kloubech kterými je připojen displej se
objevily praskliny. No a oni mi až potom řekli, že mám smůlu, že
roční záruka je jen na elektroniku, plastové díly mají jen 6
měsíců a jestli prý to chci nechat opravit za 6 tisíc. Tak jsem
řekl ne, a oni mi ho zpět poslali poškozený víc, než když jsem ho
posílal tam a odmítli za nová poškození převzít zodpovědnost, že
prý jsem si to mohl vymyslet. Takže teď kupujeme notebooky jinde...

Jinak co se týče Linuxu, rozchodil jsem na tom všechno, zvukovku,
infraport, interní modem, takže pokud ho budete mít na stole,
nebudete s ním moc hýbat a plast pod rukama si přelepíte třeba
nějakým kouskem flanelu, můžete s ním být spokojen. Jestli ho ale
potřebujete s sebou tahat a každý den ho několikrát vybalit a
zabalit, pak si pořiďte něco kvalitnějšího.

zdravím, Hanuš Adler