Rozdeleni HW diskoveho pole

Spravce_EPO/42106/EPO/CEZ%CEZ na mail.cez.cz Spravce_EPO/42106/EPO/CEZ%CEZ na mail.cez.cz
Čtvrtek Únor 6 09:13:41 CET 2003

Hezky den,
mam HW diskove pole (raid5  5+1) a chci celkovy prostor rozdelit
na nekolik logickych disku (/usr, /var ....). Zajimalo by me jestli je
nejaky (zejmena vykonostni) rozdil v tom,  pokud ty logicke disky
vytvorim primo na disk. poli a linux pak vidi nekolik disku s jednou
partition,
nebo cely prostor disk pole je jeden velky disk, který se pak v linuxu
rozdeli fdiskem na jednotlive partition.

Konkretne mam 2 typy COMPAQ radicu (drivery v jadre Compaq SMART2, Compaq
CISS)
a oba v zakladnim konfiguracnim programu umoznuji pouze vytvoreni jednoho
velkeho
logickeho disku.  Sice to jde nejakym dalsim nastrojem obejit, ale jde mi
prave o to,
jestli ma cenu se o to vubec zajimat...

diky    Jiri Kostern