zmenseni xfs partition

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 6 13:16:34 CET 2003

> Cetl jsem spoustu konferenci a lide se vyjadrovali, ze to neni mozne. V
> novem Change logu XFS 1.1 je psano "Shrink xfs inode size", takze by to
> teoreticky mohla nova verze umet. Zkousel jste to nekdo, zda to opravdu
> funguje?

IMHO jde pouze o zmenseni "inode size", o velikosti filesystemu nebyla
rec. Jinak xfs 1.1 je uz docela obsolentni, sice je rock-stable, ale 1.2
oproti ni vynika dost cistcim kodem, kvuli zarazeni do 2.5.x to totiz
museli vycistit od zbytku IRIXovych veci, a je tam mnoho vylepseni, ktera
zvysuji vykon a spolehlivost. Bohuzel je zatim k dispozici jen rc5, a to
byl release slibovany jeste v roce 2002 :-((

O zmenseni filesystemu zatim ale nebyla rec. A ja osobne tedy budu radsi,
kdyz se lidi, kteri tomu rozumi, budou venovat necemu rozumnemu, nez aby
psali utilitu, kterou vyuziju jednou za rok a navic mam moznost to udelat
(trochu sloziteji) jinak.

-- Honza Houstek