oznacenie root particie

Findrik Radoslav, Mgr. spravca na tir.sk
Čtvrtek Únor 6 13:50:03 CET 2003

Zdravim,
a prosim o radu. Po vymene HDD a migracii systemu s RH73 mi odmieta nabehnut
system inak
ako do single. Vynada mi nieco v zmysle, ze nemam ozn. ziadnu particiu ako
ROOT a koniec.
Situaciu riesim tak ze zakomentujem originalny riadok vo fstab:
LABEL=/              /               ext3             defaults            1
1
a miesto neho pouzijem:
/dev/hda1              /               ext3             defaults
1 1
Chel by som vediet, ake ozn. odo mna chce, aby som sa mohol vratit k
povodnemu riadku.
Vdaka za radu.

S pozdravom

---
Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
fax: +421 45 673 5261

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!