Re: hacknutý Apache -> piratsky IRC server

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Čtvrtek Únor 6 14:18:52 CET 2003

> Apache? ten je IMHO bezpecny jiz nejaky rok, to moduly, ktere jste
> povolil, tam je to jine... - tipuji na mod_ssl... ostatne, co se treba
> podivat do RedHat errata?

pokusil jsem se aktualizovat verzi Apache z 1.3.23-11 na 1.3.27-2 tím, že
jsem původní balíček odinstaloval a nainstaloval nový.
... nastavení zůstalo stejné, ale stránky jsem vůbec nerozjel - je třeba
dodržet při aktualizaci nějaký speciální postup? Nebo tam existují nějaké
vazby, které je třeba dodžet a povýšit verze ještě jiných balíčků? Od apache
jsem tam měl balíček pouze jeden.
Po odinstalaci nového balíčku a znovuinstalaci starého jsou opět stránky z
internetu vidět.
Mám Rh 7.3

 m.nik.