RE: hacknutý Apache -> piratsky IRC server

Roman outbound na centrum.cz
Čtvrtek Únor 6 15:30:17 CET 2003

Stalo se to kamaradovi, na 99% to bude STARE OpenSSL < 0.9.6g nebo odkdy je
to vlastne bezpecny.

Kamarad mel Mandrake a videl jsem to same i na RH.

V obou pripadech tam pak hackeri dali ircboty, bude to asi ten samy problem.

btw ten hack jde hodne do hloubky, vice info asi soukrome mailem nebo icq,
to je na dlouhe povidani.
Hacknuty je na 100% i login, tedy, nedivte se, ze tam byli zase.

Roman