Jaderna otazka: USB / emulace SCSI / Multiple LUNs

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Čtvrtek Únor 6 22:23:00 CET 2003

Ahoj,

mam spise teoretickou otazku.
Ke zprovozneni USB ctecky pametovych karet (PQI 7in1) jsem si musel
prelozit vlastni jadro. Bylo totiz nutno povolit CONFIG_SCSI_MULTI_LUN.

Muj dotaz: opravdu to je jedina cesta? Proc je to v jadre a proc to neni
defaultne povoleno? Predpokladam ze bud proto ze to je narocne na vykon
(ehm... u modularniho reseni...) anebo je to v necem nebezpecne...?

O hodne vice by se mi to libilo v nejakem /etc/scsi.conf nebo tak nejak.

Zajima me to proto, ze se mi prilis nechce kvuli (mozna se pletu)
ptakovine delat preklad jadra + modulu + minimalne jeste ovladace pro
interni modem a grafiku. SLozitejsi hardware bohudik nemam :-)

Diky za vsechny fakticke a prinosne odpovedi.
(Nemusi to byt nejak extra do hloubky, proste me to jenom zajima.)

Poznamka: neni treba psat mi jak bych mel byt stastny ze to muzu udelat a
ze to je vyhoda linuxu a tak. Toto vsechno chapu, jde mi o (strucne)
technicke pozadi.

Dekuji a preji krasny den.

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic