Jaderna otazka: USB / emulace SCSI / Multiple LUNs

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Čtvrtek Únor 6 22:47:26 CET 2003

On Thu, 6 Feb 2003, Miloslav Trmac wrote:

> AFAIK to nektera zarizeni nezvladaji, napr.
> http://web.gnu.walfield.org/mail-archive/linux-scsi/1999-November/0071.html

> man bootparam
>
> Neni google skvela vec?

Diky! Ja jsem to hledal dost dlouho a fakticky jsem k tomu nasel jenom a
jedine a pouze tu rekompilaci kernelu... Ja vim ze to vypada dost
neduveryhodne ale je to tak.

Tohle si hned nastavim. Joj, zivot je krasny!
Jeste jednou diky.

Martin
--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic