Secto

Miroslav Šemora semora na seznam.cz
Pátek Únor 7 01:31:41 CET 2003

V nejbližší době si budu zakládat nový účet - v té souvislosti
bych se rád zeptal, jaká je nyní situace. Údajně eBanka je v pořádku.
Zajímá mě hlavně ČSOB, nicméně budu vděčný za každou zkušenost.
Neexistuje snad dokonce nějaký přehled?

Potřebuju jen sledování zůstatku a zadávání příkazů k úhradě,
ale sledování všech pohybů by taky nebylo k zahození.

Děkuji

Šemora