Cestina v XFree86 4.3 (4.2.99 nebo co)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Únor 7 11:49:03 CET 2003

Petra Krenkova wrote:
: Dobry vecer,
:
: > :
: > : Kdyz uz jste toto zminil, mohl by jste prosim blize popsat konfiguraci v
: > : XF86config a treba i rici, kde se nachazi onen patch?
: > :
:
: > 	Uz to tady nekolikrat slo, podivejte se do archivu. Je tam i odkaz
:
: divam se divam, ale jediny relevantni thread, ktery vidim, je z
: 2001-06-27, ale tam nic moc noveho neni :-( A zase az tak dobra nejsem
: :-(((
:
: Jak resite ty dva Xservery? Poustite kazdy s jinym XF86Config? Nebo to
: jde nejak zapsat do jednoho?
:
	Jde zapsat do jednoho (dve sekce "layout"), a pak spoustet

XFree86 :0 -layout hlava1
XFree86-2nd :1 -layout hlava2

(nebo neco podobneho z gdm/xdm/kdm). Ve skutecnosti by mel asi i primarni
X server upraveny, ale zatim mi to moc nevadilo - problem je jen pri
prepinani na konzolu a zpatky.

: Navic ja mam dve karty s nvidia chipem, takze pokud budu chtit
: akcelerovanou garfiku, tak musim pouzivat jejich binarni ovladace a to by
: me zajimalo, jestli pojedou tak nejak, kdyz tam budou dve. Ale to uz je
: jiny problem...

	Tohle fakt nevim. Ale ten patch se netyka konkretnich
driveru, takze by to snad i mohlo fungovat.

: > na nejakeho cloveka (tusim z Brazilie), ktery to udrzuje vcetne binarek
: > X serveru. Pripadne muzu poslat/vystavit patch na XFree86 4.2.99.3
: > z RedHat Phoebe.
:
: Moc by me to potesilo. A jestli mate nekde i ten odkaz na toho Brazilce,
: resp. ty binarky, bylo by to squele.
:
	Odkaz je http://cambuca.ldhs.cetuc.puc-rio.br/multiuser/,
patch i binarky casem vystavim, ale ted nemam moc cas.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|