Co chybi v RH8 (Bylo RE: RedHat_7.3 a glibc)

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Únor 7 12:05:17 CET 2003

> Ano jedna se o stanici, ale i tak radsi poslechnu.
> Akorat nechci prejit na RH8, protoze sem od nej
> asi po 4 mesicich utekl (nesla mi tam spousta oblibenych
> programu a par jich take ubylo uz v samotne distribuci, u
> vetsiny chapu proc ale stejne me to stve, .... snad 8.1).

Jen tak ze zvedavosti bych se zeptal, co vam tam treba chybi? Ja jsem po
pocatecni neduvere presel z RH 7.3 na RH8 a jsem docela spokojeny. Krome
scanneru Umax Astra 4400 mi funguje vsechno. Vcera se mi povedlo zprovoznit
Gnomad2 pro propojeni PC a Creative MP3, coz se mi na RH7.3 nepovedlo. Takze
jsem spokojeny. Co se tyka SW, tak bud byl primo v distribuci nebo se dal
dotahnout (Mplayer, XMMS mp3 plugin).
Ale zajimalo by me, co vam tam treba chybi a co si myslite, ze by tam melo
byt. Klidne muzete primo na muj mail. A pokud by chtel prispet i nekdo
dalsi, tak to uvitam. Zajima me to. Ale prosil bych jen rozumne veci. Zadne
oborove specialitky, jako simulace kmitani molekul a pod.

Diky

TNX