X detach

Martin Kavalec kavalec na vse.cz
Pátek Únor 7 16:15:55 CET 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 1. Ja mel za to, ze presne VNC z techto duvodu vzniklo... (ostatne,
> nekde musi bezet X-server, ktere bude 'lhat' aplikaci v okaziku, kdy
> jste ji odpojil z notebooku...)

Ten ma nevyhodu, ze data prevadi do jednodussiho, lec mene efektivniho
protokolu. (Diky cemuz se vyhyba problemum zminenym nize.)

> 2. Mozna by bylo resenim proxyna xdcpe (?) - jedna se o X diferential
> commpression protocol... - v archivu tle konference se na nej jiz
> nekolikrat odvolavam...

Moc bych tomu neveril. Je to jen proxy, proto nejspis neumi simulovat
skutecny X server, v dobe, kdy je tento odpojen. Napadlo me pri odchodu
prepojit ji treba na Xvfb, ale ani to nepomuze, protoze by se do nej
neprenesl vnitrni stav Xserveru (existujici okna, jejich id,
resources...) Podobny problem je v obnoveni stavu Xserveru pri pripojeni.

zdravi
martin