Kdo za to může - sendmail? Mutt? Přílohy .pdf dostane adresát jako .dat

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pátek Únor 7 18:36:37 CET 2003

Daniel Klicka napsal:

> Resil jsem stejny problem a je to chyba Outlooku.
> Nasel jsem dve reseni:
> http://support.dataviz.com/support.srch?DocID=1309
> http://www.mcps.k12.md.us/departments/helpdesk/WINMAIL.htm
> Snad vam to pomuze.
> Dan Klicka

Potkal jsem se s tím při přechodu z Outlook 2000 na Mozilla (na Win) ale
měl jsem všechny přílohy které mi do Mozilly přišly od kamaráda s
příponou .dat. Řešením bylo přinutit kamaráda, aby si v kontaktech v
Outlooku odznačil, že mi má jako default posílat poštu ve formátu rtf.

Zdraví,

--
Daniel Hrbac
talk na advokati.biz