KDE 3.1 pro RH 8.0

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pátek Únor 7 19:02:43 CET 2003

Ahoj,
stále netrpělivě čekám až bude vydán $subj.
Vypadá to že se tak brzo nedočkám. Odpověď z KDE stránek "v
následujících několika týdnech" mi nestačí.

Chci se zeptat, jestli někdo nevíte kdy budou balíčky dostupné. Případně
jaké máte zkušenosti s kompilací balíčků z Rawhide.
Nevím, které další balíčky budu potřebovat a nechce se mi upgradovat
půlku distribuce :-((

Nebráním se ani kompilaci oficiálních tar.bz2, ale rád bych měl v
systému pořádek a dávám přednost rpm (src.rpm).

Díky za odpověď
--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)