Kdo za to muze -sendmai? Mutt? Přilohy .pdf dostane adresát jako .dat

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Únor 7 14:07:17 CET 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:

> From: Daniel Klicka <dan.klicka na netpro.cz>
> Subject: Re: Kdo za to může - sendmail? Mutt? Přílohy .pdf dostane adresát jako .dat
> Date: Thu, 06 Feb 2003 11:52:02 +0100
> To: linux na linux.cz

> Resil jsem stejny problem a je to chyba Outlooku.
> Nasel jsem dve reseni:
> http://support.dataviz.com/support.srch?DocID=1309
> http://www.mcps.k12.md.us/departments/helpdesk/WINMAIL.htm
> Snad vam to pomuze.
> Dan Klicka

Ne, to není ono. To, co je popsáno výše je problém, kdy uživatel Outlooku
posílá něco vám, ale já řeším (ještě pořád :() problém, když já pošlu
uživatelů Outlooku mail s přílohou MIME application/pdf a on dostane mail s
přílohou "neco.dat". Pak se jim to automoaticky po kliknutí neotevře (musí
to uložit, přejmenovat atd.)

Nějaké jiné nápady?
Martin Kamín