banky

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Pátek Únor 7 23:08:46 CET 2003

1) rad bych tohle presunul do talk na linux.cz, i kdyz bych se nerad stal
nepopularni osobnosti, ktera vsechny posila do prislusnych mist, tedy do
talk na linux.cz:-))

2) existuje v CR nejaka aktivita zamerena na to, aby organy, ktere si
platime z dani, nediskriminovali uzivatele Applu, Linuxu, PDAcek atd???
Samozrejmne mam na mysli predevsim vyhradni pouzivani M$ Wordovskeho
dokumentu a pod.
Napriklad pri povodnich to, podle me, mohlo byt kriticke.
To, ze banky vesmes nepodporuji Mozillu a jine browsery docela chapu,
nota bene banku si muzete vybrat a ja vybiral zrovna podle toho, jestli
funguje v Mozille (jsem u eBanky).

mejte se pekne
    Tomas
--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html