prevod html do text a lynx

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Sobota Únor 8 10:01:11 CET 2003

On Sat, Feb 08, 2003 at 09:56:34AM +0100, libor wrote:

> Zdravim,
> nevite nekdo o utilite (nebo jestli to umi lynx), ktera prevadi html dokument
> nacten online z Inetu do text. souboru, ovsem interaktivne z prikaz. radku?
> V lynxu jsem nic takoveho nenasel. Ten pokazde spusti vlastni prostredi z
> ktereho lze pak dokument ulozit jako text....to je mi ovsem na
> nic....potrebuju "neco" co ten dokument nacte z Inetu a rovnou zobrazi na
> konzoli nebo se presmeruje do text souboru nekde na disk nebo rovnou do
> "roury".

Jestli jsem dobře pochopil dotaz, hledáte něco jako -dump?

> Dalibor Kondrat

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I could be wrong, of course. But I'm never wrong."
       -- Linus Torvalds