banky

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Sobota Únor 8 10:26:26 CET 2003

a co tenhle "mailbombing" koordinovat?

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html