program pro vypis pameti

milan_kucera na notesnet.cz milan_kucera na notesnet.cz
Sobota Únor 8 10:27:29 CET 2003

A co použit ps aux vypisuje všechny systemove prostředky stím co kdo zabíra
v paměti a kolik co zatěžuje processor.

|---------+---------------------------->
|         |           Pavel Lisý       |
|         |           <pali na tmapy.cz>  |
|         |                            |
|         |           08.02.2003 10:05 |
|         |           Odpovězte prosím |
|         |           uživateli linux  |
|         |                            |
|---------+---------------------------->
  >---------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                               |
  |       Komu:     linux <linux na linux.cz>                                                                        |
  |       Kopie:                                                                                                  |
  |       Předmět:  program pro vypis pameti                                                                      |

Dobry den,

muzete mi nekdo poradit, jak vypisu na linuxu (nejlepe nejakym
standardnim konsolovym/textovym nastrojem), ktery program vyuziva kolik
pameti, nejak to nemohu najit.

Diky

Pavel