Autorizace

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Únor 8 15:34:08 CET 2003

Potřebuji poradit mám v jednom adresaři soubory ke kterem potrebuji
pristupovat pouze já takže jsem vytvořil soubor .htaccess

kde mám:

AuthType Basic
AuthName "Editace odkazu"
AuthUserFile /heslo.txt
Require User petr

a soubor heslo.txt

htpasswd -c heslo.txt petr

No a nefunguje to pri pristupu se zobrazi okno kde zadam jmeno heslo OK a zase
se zobrazi okno kde musim zadat jmeno heslo OK a zase se....
A tak pořád.

A nevim co s tím soubor s heslem jsem už dal všude cestu v souboru
AuthUserFile /heslo.txt jsem taky několikrát přepsal zda ji nemám špatně, na
návod v knize jsem se koukal a tam je to také takto popsáno tak už nevim kde
je chyba...

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |