postfix

Jan Kulveit jan.kulveit na krypta.cz
Sobota Únor 8 15:36:16 CET 2003

nafe wrote:
> jak donutit postfix aby prijimal postu pro vice domen?
> pro jednu to chodi bezvadne. ale at napisu di /etc/postfix/virtual
> cokolov jineho nez od prvni domeny tak mi nic neprijde
>
> Dekuji za radu.   nafe

0. Precist si README a sample-*

Pokud toho chcete dosahnout pres virtualmapy, tak:

1. zkontrolovat, ze jsou spravne MX pro domenu
(dig MX domena)

2. main.cf

zkontrolovat, ze v mydestination neni zadny binec. Tj. je tam pouze
mydestination = $myhostname, localhost.$mydomain

zkontrolovat, ze jsou aktivovana

virtual_maps = hash:/usr/local/postfix/mailmap

3. zkontrolovat syntaxi mailmam

format je

domena.cz 	cokoliblablabla
user na domenaa.cz		kamtomadoopravdypriji na lokalniserver.domena.cze
webmaster na domena.cz	nekdo na nekde.jinde.cz kopie na jinam.cz
@domena.cz			odpadak na kdesi.cz

druhadomena.cz	cokoli
@druhadomena.cz		nekam na jinam.cz

4. zkontrolovat, ze mailama je zpracovana do db pomoci

postmap hash:/cesta/k/mape

- pokud je to vsechno v poradku, prilozte vypis z logu, pripadne si
ze serverm zkuste pokecat SMTP protokolem ( aneb pro postu odmita-
"we do nnot relay"?) a poslete zaznam...

Honza Kulveit