cteni z cd

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Sobota Únor 8 15:27:40 CET 2003

Cau,

On Fri, Feb 07, 2003 at 03:19:12PM +0100, milan_kucera na notesnet.cz wrote:

> Mám maličky problém a dotaz.
>  Stáva se mi že pokud vložím CD a přistoupím na něj např přes příkaz cd
> mnt/cdrom a nechám si zobrazit přes příkar la nebo ls soubory, ukaží se mi
> ovšem pokud například za dvacet sekund chci soubor nějaký otevřit t aniž
> bych cokoliv dělal na tom CD nebo vůbec na tom PC nedostanu se už na ty
> dokumenty.

	Ja teraz skusam supermount (ale na Debiane ;) a taketo problemy
nemam. Nie je chybne CD? Alebo skus upgrade kernelu, mozno to bol bug a uz
je opraveny...

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

Computer: A device used to speed and automate errors.