apt-get Debian instalace balicku

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Sobota Únor 8 17:22:19 CET 2003

Zdravim,

On Sat, Feb 08, 2003 at 10:37:59AM +0100, Petr Sigut wrote:
> Dobry den,stahnul jsem si Gnome2 pro Debian a spolecne se soubory jsou tam
> dva soubory.Packages.gz
> a Source gz.Nevim co s nimi ,ale podle me by se meli nekde pridat do
> databaze,protoze kdyz budu instalovat Gnome2 tak podle nich se budou
> kontrolovat zavislosti.Nevite nekdo jak na to.
> Dekuji Petr

	Instalacia "The Debian Way" sa robi tym sposobom, ze si pridate
prislusny riadok do /etc/apt/sources.list, urobite "apt-get update" (tymto
sa aktualizuje databaza dostupnych balikov prave o baliky v Packages.gz) a
potom "apt-get install <menobaliku>". Dovod preco je toto 100x lepsie nez
manualne stahovanie je ze apt-get automagicky vyriesi zavislosti. Toto by
som vo vasom pripade odporucal, lebo neviete ci ste stiahli vsetky baliky
potrebne pre Gnome2...
	Tagze co s toho vyplyva je, ze ak ste si isty ze vsetky zavislosti
su vyriesene (tj. mate vsetky potrebne subory), tak staci len "dpkg -i
*.deb" a kaslat na Packages.gz. Ak si nieste isty tak sa pozrite na
www.apt-get.org, tam najdite ci niekdo nema GNOME2 pre Debian, skopirujte
prislusny riadok do sources.list, urobte "apt-get update" a potom "apt-get
install gnome2". To vypise vsetky subory ktore treba downloadnut. Kedze
niektore z nich asi mate, tak bud stiahnete len tie, ktore chybaju, alebo
to natahate cele odznova.

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

Jedni by chceli rozumie» tomu, čomu veria.
Druhí veri» tomu, čomu rozumejú.
                                             -- S.J. Lec

Daląí informace o konferenci Linux