vymena pc s linux RH8.0 na nove PC

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Únor 9 17:11:19 CET 2003

Pekny den ;o)

Dusan Jirasko wrote:
> Zdravim.

> IMHO  bude jen stacit, kdyz si rekompilujes kernel pro novej procik,
> vymenis HW a
> presunes data ze stareho HDD na novy (navod najdes v archivu) a bude to
> chodit.

Pripadne len vybrat disk zo stareho a prehodit do noveho. Ak je jadro
"standardne"
distribucne asi nebude treba nic, len poopravit sietove karty. No a ak
je ina graficka karta samozrejme sknofigurovat X server. Preto odporucam
na zaciatok len runlevel 3 ;o) - poopravit v /etc/inittab

Pripadne ak by mal byt ten disk novy tak uplne mimo siete nainstalovat,
skonfigurovat a len vymenit kus za kus ;o). Pripadne skopirovat
konfiguraky zo stareho systemu.

Vlado
---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799