Klavesnica v Dosemu

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Únor 9 20:53:30 CET 2003

Dobry den,

Pavel Kankovsky wrote:

> Zasah, potopeno. Mate samozrejme pravdu. Omlouvam se.

len jedno mi neni jasne - ono to diakritiku vypisuje spravne!
Takze co neviem napisat vidim korektne... Inak skusal som
v /etc/sysconfig/i18n odmazat vsetko .UTF-8, ale nejak to nepomohlo.
Kde inde by som vysvetlil doosemu, ze nema pouzivat uniocod?
Inak fakt je ten, ze podla predchadzajucich navodov mam
pouzity font s kodovanim 852/UTF-8. ALe preco potom
robi problem klavesnica? Pripadne je sanca stiahnut cerstvejsie
dosemu s podporov unicode?

Vdaka!

Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799