vortex-diag a zapis do EEPROM

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Únor 10 09:49:25 CET 2003

Nejsem si jisty, jestli to pomuze, ale nektere sitovky 3Com, ktere jsem mel
v ruce byly dodavane s bootovaci disketou a dosovskym programem, ktery tyhle
parametry nastavoval primo na sitovce a nenechaval to na OS a ovladace.
Mozna by vam to pomohlo. Zkuste se podivat na web 3Com, treba tam nejaka
takova utilita bude.

TNX