LDAP

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Pondělí Únor 10 09:56:03 CET 2003

Zdravim,

nejak experimentalne jsem dosel na to, ze mi to delavalo, kdyz jsem pri
zakladani LDAPu zapomnel pridat:

objectClass: top

Zrejme nevedel, kam to ma pak vrazet.

Jinak, OE a Outlook s LDAPem jakz takz spolupracuji, ale je to nic moc.
Zlaty Evolution.

Davadu.