linux 7.1 a pentium - delsi

Ing. Martin Homola speedy na jazgym-ostrava.cz
Pondělí Únor 10 10:12:31 CET 2003

Dobry den, prosim o pomoc, uz si nevim rady. Nainstaloval jsem Linux RedHat 7.1 na disk 2.1 GB do /dev/hda1 - 1800MB, swap je /dev/hda5 - 70 MB. Instalaci jsem kvuli rychlosti delal na PIII. Pak jsem nechal prelozit jadro s optimalizaci pro pentium a disk jsem strcil do pentia/133. Jadro najelo az po hlasku Freeing unused kernel memory - 70 kb a tam zustlo viset. Tak jem na te PIII zkusil nainstalovat jadro 2.2.23, s optimalizaci pro pentium, potom pro 386, vzdycky zustane viset na stejne hlasce. pritom na te PIII jedou vsechny.
Kde delam chybu?
Martin H.

Jeste doplnim PIII - 256 MB RAM, pentium - 16 MB RAM.