zlobi gnome2 (GConf server is not in use, shutting down)

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pondělí Únor 10 10:16:00 CET 2003

Zdravim,
mam takovy problem - normalne jsem pracoval a najednou se mi
restartovaly Xy (to se mi stalo uplne poprve v zivote, byl jsem docela
prekvapen). Ale uz se nemohu prihlasit zpet. tedy mohu, ale jen pri
volbe "failsafe". Prochazel jsem logy, atd, ale jedine, co jsem nasel
byla hlaska "GConf server is not in use, shutting down. Exiting" v
/var/log/user.log. Googluji uz asi hodinu, ale nemohu najit zadnou
relevantni pomoc...

Pri (normalnim) prihlaseni se mi objevi hlaska, ze na session trvala
mene nez 10sec a ze to muze byt zpusobeno mistem na disku, ale 26GN
volneho mista je (troufam si rict) dostacujici...

P.S. debian - woody.

--
Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.