TCPDUMP - logování do souboru po síti

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pondělí Únor 10 10:51:31 CET 2003

Jirka Kosina wrote:

> Mne na logovani syslogem na vzdaleny stroj po siti vadi, ze alespon pokud
> vim, tak na vzdalenem stroji je to vsechno smichano do jednoho velkeho log
> souboru, a pro ziskani nejakeho rozumnejsiho prehledu je jeste potreba si
> sam tenhle stejne prohnat nejakym vlastnim skriptem, ktery to rozdeli.
>
> Udajne syslog-ng by mel umet sitovy provoz logovat jinam, zkousel jste to
> nekdo?

Asi pred rokem jsem zkousel vsechny log daemony z FreshMeatu.
Syslog-ng, metalog, securelog a dalsi. Bud nefungovaly, nebo
neumely regularni vyrazy nebo vyzadovaly instalaci dalsich
obskurnich knihoven. Tak sem zatim zustal u syslogu.
Mozna se uz situace zlepsila, jestli narazite na neco
pouzitelneho, dejte vedet.

pk

--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary sux - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz