zlobi gnome2 (GConf server is not in use, shutting down)

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pondělí Únor 10 11:46:25 CET 2003

Jarda Mikulík wrote:

> Jen tip, co zkusit smazat (nebo jen přemístit) konfiguraci Gnome...

Zkusil jsem si vytvorit noveho uzivatele a prihlasit se jako on, chovani
je stejne. Bude to asi neco v vystemu...

--
Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.