Re: problem s instalaci xine

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Únor 10 12:05:32 CET 2003

Dobrý den,

taky jsem včera instaloval xine, a buď tato chyba byla
u balíčku UI a přesto se mi to nainstalovalo, nebo to
bylo v Kxine (spíš). To je ale nespadá pod křídla projektu
Xine. Každopádně UI mi jede a jsem spokojenej,
a tak už ani Kxine, který se mi nepodařilo nainstalovat,
zkoušet nebudu.

Takže u jakýho balíčku to bylo konkrétně?

Oak

Dne 10. únor 2003, <linux na linux.cz> napsal:

> Zdravim,
> vcera jsem se pokousel nainstalovat xine a pri instalaci balicku curl*
> zahlasil, ze nema knihovny "libcrypt.so.2" a "libssl.so.2". V /usr/lib/
> jsem nasel jen "libcrypt.so.0" a "libssl.so.0" kde vzit ty spravne? Jako
> root jsem se pokusil vytvorit odkazy "libcrypt.so.2" a "libssl.so.2",
> ale to rpmko hlasi porad totez.
>
> ml

Reklama:
Darujte k Valentýnu Modré z nebe od Orionu. Pošlete zdarma valentýnská přání, loga a melodie na mobil !
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=42383%26url=http://www.orionmodreznebe.cz