OO: Print to PDF file

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Únor 10 12:22:20 CET 2003

Dobrý den,

poprosil bych nějakýho trpělivýho uživatele, aby
mi vysvětlil, jak mám nakonfigurovat tisk do PDF
souboru v Open Office.
Přes veškerou snahu mi to nefunguje ani přes OO,
ani přes vlastní konfiguraci PDF tisku (definovanou
v konfigurační aplikaci OO pro tiskárny), ani přes
KPrinter.

Sice to produkuje výsledný PéDéFka, ale nejdou v
_ničem_ otevřít (ačkoli Konqueror produkuje správný
náhledy), navíc já to chci právě kvůli přenositelnosti
na woknovský počítače.

Oak

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http://www.novinky.cz