hostap driver - chodi niekomu bez problemov

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Pondělí Únor 10 13:41:23 CET 2003

Ahoj,
   asi nejlepsi bude kdyz si proctes diskuze na czfree.net
Obecne nam routery padaji s hostap celkem bezne (bohuzel),
ale neni to pravidlo (nastesti).
Duvody proc to tuhne:
A - stroj nestiha a velky prutok dat to sejme
B - zaruseny a kolisavy/vypadavajici signal
C - vadny hw, disky a pod.
D - neco jinyho :)

Mam doma router a spolehlive ho sejme duvod A (je to P200 64MiB ram
intel chipset a jsou v nem tri wifi karty 1xklient 2xAP plus eth0
pro LAN)
Bylo to i horsi ale kdyz se pouzije hostap z cvs tak to vydrzi vic.
Precti si changelog hostap. Ja to budu asi resit silnejsi masinou,
co to stihne.
Sima